Foroba Yelen. Fotografies de Matteo Ferroni
Sales d'exposicions - P1 a les 09:00 els dies 17, 18, 19, 20, 21, 24, 27, 28, 31 de desembre
Sales d'exposicions - P1 a les 09:00 els dies 02, 03 de gener

VIBRA, Festa de la llum 2018, proposa “Foroba Yelen, llum comunitària” una obra de Matteo Ferroni per aportar llum col·lectiva al Mali rural. És un projecte de l'arquitecte italià Matteo Ferroni d’il·luminació artificial en una regió de Mali, guardonat amb el premi FAD City to city.

Foroba Yelen és una solució d’avantguarda per superar la foscor en el Mali rural creat per Ferroni el 2010 per a homenatjar la rica cultura maliense amb una nova eina, un nou espai, una nova bellesa.

Les fotografies que s’exposen, i que es podran veure fins al 4 de gener del 2019, són petites escenes costumistes nocturnes, gairebé teatrals, assistides per un fanal mòbil i que il·lustren situacions domèstiques i quotidianes. Les imatges mostren una relació amb la foscor de la nit molt còmoda, necessària i natural.

Gireu l'ombra de l'arbre a la llum "Vaig considerar la llum un fenomen cultural -més un repte tecnològic- que vol alegrar la vida més que no pas l'espai. En última instància, vaig convertir l'ombra de l'arbre en llum, perseguint l'harmonia entre l'eina, la cultura i la natura ". M. Ferroni

Consulta el programa del Festival VIBRA

HORARI: De dilluns a divendres de 9 a 20 h (festius tancat)

24 i 31 de desembre obert de 9 a 14 h