Expressió artística de la passió i mort de Jesucrist
Sales d'exposicions - PB a les 11:00 els dies 09 de març
Sales d'exposicions (PB A) a les 11:00 els dies 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23 de març

En motiu del 75è aniversari de la secció de vestes de la Confraria de Jesús Crucificat-Manaies de Girona, la comissió que organitza aquest aniversari ha trobat adient realitzar una exposició d’escultures de passos de Setmana Santa de diverses processons que se celebren a les poblacions de la província de Girona. L’objectiu d’aquesta exposició és poder reunir en un sol espai, obert a tot el públic interessat, una mostra d’escultures que mostrin les diferents etapes de la passió de Crist.

Com a pas inicial per portar a terme aquesta exposició, s’ha realitzat una recerca d’escultures de les diverses processons que tenen lloc a la nostra província. Fruit d’aquest treball de recerca, s’ha fet una selecció d’escenes amb la voluntat que siguin les que es mostrin a l’exposició. D'una banda s'ha mirat que representin els diversos quadres de la passió, i que no es repeteixi cap quadre i de l'altra que hi puguin ser representats el màxim nombre de pobles possibles.

Amb la tria realitzada som conscients que no tots els pobles de la província que tenen processó de Setmana Santa hi poden ser representats, però aquest fet és inherent a les escultures que existeixen, ja que en la majoria de casos (com és lògic) són repetides, i la mostra té la finalitat de representar les diverses etapes de la passió. Amb tot, a la tria realitzada hi poden ser presents fins a nou pobles de set comarques de la província, en un total de 15 escenes diferents.

HORARI: De dimarts a divendres d'11 a 20 h i dissabte d'11 a 18 h (festius tancat)

ORGANITZA: Confraria de Jesús Crucificat Manaies de Girona