La disputa dels ases, amb Max Pérez
Dm, 09 d'octubre a Aula A a les 19:00 h.

Ramon Sibiuda i Anselm Turmeda

Reflexió de l'ús filosòfic de les bèsties en la història filosofia fent servir exemples de la de la filosofia catalana medieval, en especial La disputa de l'Ase de Turmeda i el diàleg conformat pel Llibre de les criatures de Sibiuda i l'Apologia a Ramon Sibiuda de Montaigne.

Podeu descarregar-vos la bibliografia aquí.

INSCRIPCIONS aquí

Les inscripcions no són obligatòries tret dels casos específicament indicats, tot i això són molt recomanables ja que asseguren la plaça i ens permeten avisar-nos en cas de qualsevol incidència.