Els àngels de Barcelona, amb Alba Padrós
Dm, 23 d'octubre a Aula A a les 19:00 h.

Joan Maragall, Eugeni d'Ors, Francesc Pujols i Josep Pijoan

Explicació de la relació personal i intel·lectual que Joan Maragall va mantenir amb els seus tres principals deixebles: Eugeni d'Ors, Francesc Pujols i Josep Pijoan. Especialment, de la influència que la poètica del mestre va tenir sobre l'obra dels deixebles.

INSCRIPCIONS aquí

Les inscripcions no són obligatòries tret dels casos específicament indicats, tot i això són molt recomanables ja que asseguren la plaça i ens permeten avisar-nos en cas de qualsevol incidència.