Vindrà el dia en què els catalans ho tindrem tot sabut, amb Alba Padrós
Dm, 20 de novembre a Aula A a les 19:00 h.

Francesc Pujols

Exposició del pensament de Francesc Pujols, fent especial èmfasi en la seva lectura de la història de la filosofia catalana, recollida al Concepte general de la Ciència Catalana, i en el, seu sistema filosòfic, la Hiparxiologia, pràcticament desconeguda encara a casa nostra.

Podeu descarregar-vos la bibliografia aquí.

INSCRIPCIONS aquí

Les inscripcions no són obligatòries tret dels casos específicament indicats, tot i això són molt recomanables ja que asseguren la plaça i ens permeten avisar-nos en cas de qualsevol incidència.