Lliurament dels premis Mosques de la Informació del Col·legi de Periodistes
Dj, 25 d'octubre a Sales d'exposicions (PB A) a les 20:30 h.

Les Mosques de la Informació s’entreguen des de 1988 a la Demarcació de Girona i són els primers guardons instituïts pel Col·legi de Periodistes de Catalunya. La Mosca Grossa premia les persones o entitats que faciliten la tasca dels periodistes, mentre que la Mosca Borda s’entrega a qui l’obstaculitza. La Mosca del Col·legi distingeix trajectòries professionals, i la Mosca de Sant Narcís es lliura a una persona o entitat que  hagi difós la realitat de les comarques gironines més enllà de les seves fronteres. Enguany l'acte de lliurament tindrà lloc a la sala d'exposicions que acull l'exposició "anacronismes" del fotoperiodista Pep Iglésias, traspassat aquest 2018.