Conferència "Pedrolo us convida a l'acte", amb Ana Maria Villalonga i Adelais de Pedrolo
Dj, 04 d'octubre a Auditori Viader a les 19:00 h.

Cicle "Redescobrint Pedrolo"

La llibreria Les Voltes organitza un cicle que porta per nom Redescobrint Pedrolo, per conèixer la vida de l'autor d'obres com Mecanoscrit del segon origen Acte de violència (Premi Prudènci Bertrana, 1968), en l'any del seu naixement.

Amb Ana Maria Villalonga, escriptora i comissària de l'Any Pedrolo 2018 i Adelais de Pedrolo, filla de Manuel de Pedrolo.

ORGANITZA: Llibreria Les Voltes