"El procés a punta de bic", de Jordi Magrià
Altres espais a les 10:00 els dies 16, 17, 18, 19, 22, 23, 24, 25, 26, 29, 30, 31 d'octubre

L’exposició “El procés a punta de bic“, de l’artista Jordi Magrià recull un conjunt de  retrats  de polítics presos o exiliats i il·lustracions sobre el procés polític català.

Es tracta d’una reivindicació dels  drets i llibertats a través d’obres realitzades amb bolígraf Bic, una tècnica que no permet errors i exigeix una gran capacitat de concentració.

Jordi Magrià, resident a Sant Cugat del Vallès i conegut a xarxes com a Bicman, va iniciar els dibuixos del procés amb el retrat del President Puigdemont. Aquest el va realitzar l’1 d’octubre, mentre feia guàrdia a l’Escola Catalunya de Mira-Sol.

LLOC: Fundació Fita (segon pis)

HORARI: de 10 a 14h i de 16 a 20h (festius tancat)