Inauguració de l'exposició "El procés a punta de bic" de Jordi Magrià
Dll, 15 d'octubre a Casa de Cultura (altres espais) a les 19:00 h.

L’exposició “El procés a punta de bic“, de l’artista Jordi Magrià recull un conjunt de  retrats  de polítics presos o exiliats i il·lustracions sobre el procés polític català.

Es tracta d’una reivindicació dels  drets i llibertats a través d’obres realitzades amb bolígraf Bic, una tècnica que no permet errors i exigeix una gran capacitat de concentració.

Jordi Magrià, resident a Sant Cugat del Vallès i conegut a xarxes com a Bicman, va iniciar els dibuixos del procés amb el retrat del President Puigdemont. Aquest el va realitzar l’1 d’octubre, mentre feia guàrdia a l’Escola Catalunya de Mira-Sol.