"Llibertat de traç" de Ció Abellí i Isaac d'Aiguaviva
Sales d'exposicions - P2 a les 10:00 els dies 18, 19, 22, 23, 24, 25, 26, 29, 30, 31 d'octubre
Sales d'exposicions - P2 a les 10:00 els dies 02, 05, 06, 07, 08, 09, 12, 13, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 22, 23, 26, 27, 28, 29, 30 de novembre

La Fundació Fita presenta la 2a proposta del projecte "Diàlegs" aquesta vegada, entre els artistes Ció Abellí i Isaac d'Aiguaviva.

"Amb el dibuix es creen línies en l’espai, eixos segurs per desenvolupar la resta, que és volum i superfície, color i matís. Hi aboco el pensament, el cor i les mans per donar forma a aquests trossets de matèria amb capacitat de comunicació. És quan veig la porta oberta i em deixo anar.

Però pel carrer també em pregunto on ets, llibertat, que et fas fonedissa entre tanta informació i injustícia."

Ció Abellí

"He passat la vida aprenent a mirar i he connectat sempre l'ull amb el dibuix, enamorat de la línia, a cops suau i tendra i a cops esquerpa i dura.

El dibuix és per a mi la cal·ligrafia de l'ànima, l'esquelet constructor de totes les obres posteriors.

He après en el silenci a créixer i mirar el fet creatiu, és un moment de solitud buscada, però (solitud lliure) - un espai de creació i pensament que hem de saber guardar.

Per això els dibuixos viuran damunt el GROC, on l'espectador copsarà, o no, el llenguatge del silenci fet dibuix."

Isaac d'Aiguaviva

LLOC: Fundació Fita (segon pis)

HORARI: de dilluns a divendres de 10 a 20h (festius tancat)

ORGANITZA: Fundació Fita