Activitat familiar de l'exposició 'Pep Iglésias. Anacronismes. 1978-2009'
Altres espais a les 11:00 els dies 18, 19, 20, 23, 24, 25, 26, 27, 30, 31 d'octubre
Altres espais a les 11:00 els dies 02, 03, 06, 07, 08, 09, 10, 13, 14, 15, 16, 17 de novembre

Converteix-te en fotonarrador i construeix la teva història a partir d'imatges!

Trobareu imatges que són imants i dues planxes metàl·liques que us permetran jugar amb les fotografies, combinar-les al vostre gust i, finalment, crear una història que lluirà a una de les parets de l’exposició.

L’activitat està pensada per fer-la en família, grups d’amics, sols o amb la col·laboració d’altres visitants.

Volem coneixer la teva història per això ens agradaria que hi fessis una foto ii la comparteixis amb l'etiqueta: #PepIglésiasccg

LLOC: Espai Lúdic

Emociona't amb Pep Iglésias!

L’art ens permet expressar emocions d’una manera diferent de la parlada i escrita. En aquesta activitat us proposem a partir de la sèrie d’autoretrats del fotoperiodista Pep Iglésias representis les emocions que et provoca.

LLOC: Sales d'exposicions (planta baixa)

HORARI: De dimarts a divendres d'11 a 20 h i dissabtes d'11 a 18 h