Concert “De Cassadó a Schubert”, amb Alfred Cots (violí), Pep Pérez (piano) i Mariona Tuset (violoncel)
Dj, 11 d'abril a Auditori Viader a les 20:00 h.

Elegància i passió, serenor i exaltació, rigor i llibertat, delicadesa i desfermesa... aquests podrien ser alguns dels adjectius, a vegades oposats, que poden descriure cadascun dels dos trios que interpretaran. Grans contrastos entre una de les últimes i brillants obres de Franz Schubert, el seu segon trio, i el característic trio de Gaspar Cassadó. Els quasi cent anys de diferència que hi ha entre un i altre, i el llenguatge de cada compositor, es fan palès i difícilment poden deixar ningú indiferent.