Conferència "El poder del espejo en las relaciones" i presentació del llibre "El Paradigma del Corazón", a càrrec de Sílvia Gelices
Dc, 28 de novembre a Aula A a les 19:30 h.

Vine a descobrir què significa i com utilitzar el poder del mirall que ens brinden les nostres relacions interpersonals. Gràcies a aquest nou enfocament intern, podràs transformar la teva vida.

Conferència a càrrec de Silvia Gelices, coaching, escriptora, conferenciant i divulgadora.

Aforament limitat. És necessari inscriure's per assegurar-se la plaça. Ho podeu fer mitjançant un dels medis següents:

Contacte: 617.757.001// info@mireiagc.com
Més informació aquí