Mitologia i natura. Escultures d'Evelí Adam
Sales d'exposicions - P1 a les 10:00 els dies 15, 18, 19, 20, 21, 22, 25, 26, 27, 28 de febrer
Sales d'exposicions - P1 a les 10:00 els dies 01, 04, 05, 06, 07, 08, 11, 12, 13, 14, 15, 18, 19, 20, 21, 22, 25, 26, 27, 28, 29 de març

“Mitologia i natura” és un projecte expositiu d’arrels i soques de pi negre i pi roig, convertides en imatges fantàstiques, dimonis, follets, lleons alats, cavalls, víbries, que fan volar la imaginació dels més petits i crear evocacions mítiques, als més grans. Com diria Jordi Sanglas de Tavertet “Arrels convertides en imatges fantàstiques”.

La natura, sovint sembla imitar-se ella mateixa. Les arrels i els troncs adopten estranyes formes animals que a vegades exigeixen un petit retoc, o ni tan sols això. La imaginació popular ha vist des de l’antiguitat evocacions humanes en algunes arrels, motiu pel qual han estat utilitzades en diverses pràctiques màgiques.

Evelí Adam, artista i fuster de Campdevànol defineix la seva obra d'«experimentació constant, sobretot amb material, amb diferents textures, amb el color i també amb els diferents suports», i explica que el seu objectiu és «plasmar la natura i la seva estètica, color i forma».

HORARI: De dilluns a divendres de 10 a 20 h (festius tancat)

ORGANITZA: Evelí Adam i Casa de Cultura de Girona

COL·LABORA: Ajuntament de Campdevànol, Capdevila Logitrans, Finques Saura, La Sèquia Molinar, Hotel Europa Girona, Vins Guillamet, Sitic, Aigua de Ribes, Puignau