Conferència "Visites il·lustres a la Casa Carles", a càrrec de Daniel Aznar és doctor en Història per la Universitat de Barcelona i la Sorbona de Paris.
Dv, 14 de desembre a Aula Magna a les 20:00 h.

Durant segles la Casa Carles, al costat de l'Ajuntament, ha acollit els visitants il·lustres que han visitat la ciutat. La noble família Carles va posar el seu palau perquè Reis, Prínceps i membres de la Cort passessin la seva estada a Girona.

Organitza: Reial Estament de Girona - Confraria de Sant Jordi