Concert de guitarra amb Xuefei Yang
Ds, 04 de maig a Auditori Viader a les 20:00 h.

Xuefei Yang (Beijing, 1977) és una de les millors guitarristes clàssiques del món. Fou la primera guitarrista xinesa que va estudiar al Regne Unit i la primera guitarrista xinesa guardonada arreu del món. Reconeguda com un talent prodigiós per Joaquín Rodrigo i per John Williams, ha actuat en més de 50 països i amb moltes de les més importants orquestres de tot el món. Tot això la converteix en una extraordinària pionera en la història de la música per a guitarra, referent per les joves generacions i una llegenda viva del seu instrument.