Economia digital, valors i territori
Dc, 10 d'abril a Aula Magna a les 19:00 h.

Economia digital, valors i territori

Quin paper tenen els territoris i les persones que hi viuen en la digitalització de l’economia? Podem treure profit dels valors materials i immaterials del territori i el paisatge mentre en garantim la conservació? Com podem fer ús de les tecnologies i no ser “usats per elles”? Intentarem respondre a aquestes i altres preguntes.

La digitalització de la societat està transformant les nostres vides. Aquest procés no només afecta l’economia, sinó també el territori que ens envolta. La irrupció de la tecnologia digital genera una sèrie d’oportunitats de negoci, laborals, relacionals... Però no hem d’oblidar que, com qualsevol tecnologia, està en les nostres mans l’ús que li acabem donant i les conseqüències que se’n poden derivar. Aquí entra en joc l’ètica i la importància de l’homo ethicus.

Jordi Romero-lengua és llicenciat en Ciències Ambientals i postgraduat en Màrqueting Digital. Consultor amb una llarga experiència professional en l’àmbit de la comunicació ambiental, el turisme sostenible, el màrqueting de valors i la implicació social, per a l’Administració pública, el sector empresarial i el tercer sector.

En els darrers anys s’ha centrat en la formació i la consultoria en estratègia i comunicació de projectes amb valors, i ha assessorat organitzacions, marques consolidades i empreses emergents. És l’autor principal de la Guia de branding territorial per a ens locals publicada per la Diputació de Barcelona, i professor de comunicació de valors al postgrau Educació Ambiental i Governança per a la Sostenibilitat de l’IUSC-UB i al postgrau Valors i Significats Espirituals de la Natura: Percepció, Comunicació, Integració de la UdG.

DATA: dimecres, 10 d'abril

HORA: 19.00 h