"Goteix" de Domènec Fita
Fundació Fita a les 16:00 els dies 25, 26, 29, 30 d'abril
Fundació Fita a les 16:00 els dies 02, 03, 06, 07, 08, 09, 10, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 21, 22, 23, 24 de maig

En aquesta exposició es mostren les darreres obres creades per Domènec Fita (Girona, 1927), un artista que ha realitzat una munió d’obres d’especialitats i conceptes diversos, experimentant amb tècniques, estils i materials diferents.

L’exposició acull una panoràmica de l’obra que l’artista gironí va crear el 2018 i que ell descriu així: “El que més m’interessa de la sèrie “GOTEIX” és la riquesa cromàtica aconseguida en cada detall, resultat assolit entre l’atzar i el control cromàtic i el gest intencionat del meu traç”. Fita 2018.

La inauguració tindrà loc a la Fundació Fita (segona planta de la Casa de Cultura) dijous 25 d'abril a 2/4 de vuit del vespre.

HORARI: De dilluns a divendres de 16 a 20 h (festius tancat)

LLOC: Fundació Fita

ORGANITZA i PATROCINA: Fundació Fita, Fundació Casa de Cultura, Diputació de Girona

CURADOR DE L’EXPOSCIÓ: Joaquim Bover