"Goteix" de Domènec Fita
Fundació Fita a les 16:00 els dies 25, 26, 29, 30 d'abril
Fundació Fita a les 16:00 els dies 02, 03, 06, 07, 09, 10, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 21, 22, 23, 24 de maig
Sales d'exposicions - P2 a les 16:00 els dies 08 de maig

En aquesta exposició es mostren les darreres obres creades per Domènec Fita (Girona, 1927), un artista que ha realitzat una munió d’obres d’especialitats i conceptes diversos, experimentant amb tècniques, estils i materials diferents.

L’exposició acull una panoràmica de l’obra que l’artista gironí va crear el 2018 i que ell descriu així: “El que més m’interessa de la sèrie “GOTEIX” és la riquesa cromàtica aconseguida en cada detall, resultat assolit entre l’atzar i el control cromàtic i el gest intencionat del meu traç”. Fita 2018.

La inauguració tindrà lloc a la Fundació Fita (segona planta de la Casa de Cultura) dijous 25 d'abril a 2/4 de vuit del vespre.

HORARI: De dilluns a divendres de 16 a 20 h (festius tancat)

LLOC: Fundació Fita

ORGANITZA i PATROCINA: Fundació Fita, Fundació Casa de Cultura, Diputació de Girona

CURADOR DE L’EXPOSCIÓ: Joaquim Bover