El nou màrqueting
Ens trobem en un moment de saturació de missatges de màrqueting que fa difícil discernir i escollir la informació correcta. Avui, com a consumidors del segle XXI, portem la batuta de la relació amb les empreses i amb les marques però la infoxicació fa cada vegada més complicada aquesta relació i, sobretot, costa més mantenir-la. En aquesta sessió descobrirem com comprendre el nou màrqueting, com seleccionar els missatges i com entendre les marques en aquest univers de la comunicació.
Pilar Yépez és llicenciada en Publicitat. Forma part de la primera generació d’experts en màrqueting que va veure el naixement d’Internet. Va començar en agències interactives com a directora creativa de campanyes per a empreses, especialment del sector del gran consum. Actualment, és sòcia i directora creativa de l’agència BTL ÚbicaBelow i combina, des de fa més de 15 anys, la seva tasca professional amb la docència en màrqueting digital per a empreses com la Internacional de Marketing o la UPF.
* Aquesta conferència, estava prevista pel dia 20 de març i s'ha hagut d'ajornar per causes alienes a l'organització.
DATA: Dimecres, 20 de març
HORA: 19.00 h
LLOC: Casa de Cultura de Girona
IMPARTEIX: Pilar Yépez
INSCRIPCIÓ: Gratuïta (aquí)