L’emprenedoria i les oportunitats gràcies a la transformació digital
Dm, 02 d'abril a Aula A a les 19:00 h.

L’emprenedoria i les oportunitats gràcies a la transformació digital

En els propers anys veurem com les noves tecnologies i el procés de digitalització segueix accelerant el canvi i la transformació de les actuals cadenes de valor i models de negoci. S’obren nombroses oportunitats, tant per a empreses com per a particulars que vulguin innovar en els models de negoci existents i entrar en l’era de l’emprenedoria. Un dels reptes clau serà com identificar aquestes oportunitats, com seleccionar-les i, sobretot, com capturar-les.

Albert Rof és emprenedor, consultor, docent i mentor. Ha desenvolupat la seva activitat professional durant més de 25 anys en l’àrea del màrqueting i comercialització, en els sectors de gran consum (Bimbo, Cola Cao, Kellogg’s i Chupa Chups), i des de l’any 2000 en el sector TIC i Internet. Ha estat soci cofundador i director general de diferents projectes d’èxit a Internet com Pisos.com i Habitat24.com. Actualment és soci i director general de BRUNZI.COM, consultora dedicada a ajudar a transformar i fer créixer empreses a través de la innovació, l’estratègia i la iniciativa emprenedora. És professor i tutor de l’UdGMBA

DATA: Dimarts, 2 d'abril

HORA: 19.00 h