Concert amb Glòria Garcés (veu i piano) a benefici de la Fundació Mas Casadevall
Dj, 09 de maig a Auditori Viader a les 20:00 h.

XV FESTIVAL ART I ALTRUISME

Glòria Garcés (Girona, 1973) pianista de formació i cantautora per vocació presenta en aquest concert el seu segon treball en solitari NU (Segell Microscopi, 2018). Nou cançons d'amor i de vida on els contraris hi són sempre presents. Un treball on s'entrecreuen el jazz, la música d'autores llatines, i la "word music". El centre sonor de les cançons és el piano i la veu, i l'arranjament final inclou la base rítmica que han donat un color molt especial a tot el disc sense treure-li l'aire minimalista.

ENTRADA: 15 €

ORGANITZA: Fundació Mas Casadevall