Hora del conte "Contes de pau", amb Sessi Sitjà
Dll, 28 de gener a Sala de lectura a les 18:00 h.

Uns elefants que necessiten algú que els ensenyi a conviure en PAU perquè, al pas que van, acabaran tots plens de blaus i de nyanyos.Un ninot de paper de diari que necessita una mica de PAU al món perquè no vol explicar més històries tristes ni de baralles. Un mur construit al mig de la selva que necessita ser destruit perquè els animals puguin viure en PAU i amistat.

Un recull de contes i faules que ens ensenyen que els prejudicis, la violència, la desconfiança i l’avaríciaes poden combatre amb la cooperació, l’amistat, la comprensió…per poder viure contents i en PAU.