Jane Austen. Orgull i prejudici
Dj, 28 de març a Aula A a les 19:30 h.

Jane Austen. Orgull i prejudici

Jane Austen (1775 – 1817) va ser una destacada novel·lista britànica que va viure en l’època georgiana. La seva família pertanyia a la burgesia agrària, context en el qual s’emmarquen totes les seves obres. És considerada una de les autores més influents de la literatura anglosaxona.

Orgull i prejudici, publicada el 1813 com una obra anònima, és una de les primeres comèdies romàntiques de la història de la novel·la i la frase que obra el primer capítol és una de les més famoses de la literatura anglesa: “És una veritat universalment coneguda que un home solter, en possessió d’una gran fortuna, cal que desitgi tenir muller”.

HORA:  19.30 h

LLOC: Casa de Cultura de Girona