Luigi Pirandello. Un, ningú i cent mil. Qui sap si soc qui em penso que soc? amb Oriol Ponsatí-Murlà
Dll, 18 de febrer a Altres espais a les 19:00 h.

Un, ningú i cent mil, l’última novel·la de Pirandello, gestada al llarg de quinze anys, és una novel·la filosòfica en què la reflexió i la literatura són del tot indestriables. Una simple anècdota domèstica viscuda pel seu protagonista, Vitangelo Moscarda, desencadena un procés d’interrogació sobre la pròpia identitat, que és una de les preguntes filosòfiques per excel·lència: qui soc jo?

Oriol Ponsatí-Murlà és doctor en Filosofia, editor, traductor i rapsode. Professor lector de filosofia antiga a la Universitat de Girona i fundador i director d'Edicions Ela Geminada. Actualment és assessor de la consellera de Cultura de la Generalitat. Ha traduït al català obres de Denis Diderot, Gianni Vattimo, Igor Stravinski, entre d'altres. Ha col·laborat en diversos mitjans de comunicació com El Punt, El País, La Vanguardia i l'Ara.

Entre altres premis, el 2013 va guanyar el Just M. Casero de novel·la breu amb l'obra Totes les estacions de França i el 2015, el Premi Setè Cel de Salt.

LLOC: Centre Cultural La Mercè

COORDINACIÓ: Oriol Ponsatí-Murlà

ORGANITZACIÓ: Escola Municipal d'Humanitats i Casa de Cultura de Girona

INSCRIPCIÓ*: Gratuïta (emhu@ajgirona.cat)

*Inscripció gratuïta enviant un correu electrònic a emhu@ajgirona.cat amb el nom, el número de persones que assistiran i el nom i dia de l'activitat. Un cop finalitza el cicle l'organització us convidarà a respondre una enquesta de valoració de l'activitat. Places limitades.