Concert de final de curs de la Petita Casa de Cultura "Barreja barbuda", amb 2princesesbarbudes
Dc, 03 de juliol a Pati a les 19:00 h.

Les 2princesesbarbudes ens presenten Barreja Barbuda, una sel·lecció dels èxits més barbuts dels seus discs “Cançons i rimetes”, “Enciclopèdia baixeta de la nit”, “Sempre de vacances”  i ens avançaran temes de "Bona vida", el nou treball que presentaran aquesta tardor.

“Cançons de música suau feta amb instruments de joguina, on la veu de la princesa barbuda és el fil conductor de cançons que són contes. Historietes plenes de melodies enganxoses i lletres simpàtiques, lliures de moralismes i amb constants pinzellades iròniques”

Helena Casas: Bateria de joguina, pandereta, pianet, acordió petit i veu
Marc Marcé: Guitarra elèctrica de tres cordes, ukulele de joguina i veu
Marc Poch: Bateria de joguina, melòdica, pianet i carilló de joguina
Toni Vilaprinyó: Baix petit

LLOC: Pati

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades aquí i a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a divendres de 9.30 a 17.30 h.
  • A taquilla abans de l'inici del concert, si no s'han exhaurit.

De pagament a partir de 3 anys.