La selva ens mira: literatura i cine sobre l’Amazònia (retorn a La Vorágine
Dm, 04 de juny a Aula B a les 19:00 h.

La selva ens mira: literatura i cine sobre l’Amazònia (retorn a La Vorágine)

L’Amazònia ha estat lloc d'inspiració d'innombrables històries i relats. El seu territori i els seus habitants han captivat la imaginació d'escriptors i cineastes al voltant del món. Com s'han vist representades les societats indígenes a través d'aquestes produccions literàries i audiovisuals? Com han estat narrades aquestes històries? Reflexionar sobre la manera de construir la representació és clau per entendre molts dels mites que recauen sobre l'Amazònia i com es marginen i s’etiqueten les persones que hi habiten. Però si ho preguntem a les comunitats, quina història expliquen de si mateixes?

INSCRIPCIÓ: gratuïta (aquí)