Inauguració de l'exposició "Mitologia i natura" d'Evelí Adam
Dj, 14 de febrer a Altres espais a les 19:00 h.

L'acte de la inauguració serà presentat per Ramon Alabau Selva (poeta) i amenitzat amb la música d' Antoni Madrueño Ranchal (musicòleg i intèrpret)

"Somnis, pors, quimeres nien en el nostre subconscient; creences, llegendes, relats nodreixen la nostra tradició. L’Evelí, que tota la vida ha estat pregonament atret pel crit indefugible de la fusta, ha cercat en l’univers arbori formes originals, atípiques, suggeridores, per bastir un univers màgic, poderós i emotiu que tradueixi la nostra mitologia popular. Ara bé, ell no es baralla amb la matèria que la natura li serveix i que ell s’estima amb passió, ans dialoga amb ella i deixa que la fusta expressi la seva ànima pròpia, creant un recorregut entranyable que convida plenament a passejar, mirar, pensar, sentir, imaginar, recordar..."

Ramon Alabau i Selva

HORA 19.00 h