PLACES EXHAURIDES. Iniciació al graffiti, amb Ilich Roimeser
Ds, 13 d'abril a Pati a les 11:00 h.

DIA INTERNACIONAL DE L'ART

El graffiti és l'art urbà que veiem a totes les ciutats i pobles, és una disciplina artística que evoluciona de forma imparable a tot el món. Us proposem un taller d’iniciació en aquest art que ens és familiar i que tots observem i seguim amb atenció sobre el terreny. Utilitzarem totes les eines, estris i complexitats que comporta passar del paper al mur, sota la pressió de ser observats i de la possibilitat d’ésser descoberts.

A partir de 9 anys.

INSCRIPCIÓ: gratuïta obligatòria (aquí)