"Alcohols" amb Martí Sales i Núria Martínez-Vernis
Dm, 26 de febrer a Aula A a les 20:00 h.

Dos poetes uneixen forces per donar vida a un espectacle sobre l’alcohol i la poesia. Recreant un ambient de reunió d’alcohòlics anònims, i col·locant una curiosa “barra lliure” al centre de la rotllana, els dos poetes portaran als espectadors a considerar l’alcohol des de perspectives molt diferents, a través tan de talls d’humor com d’elegies i fragments sobre la drogodependència. Un recital de poesia amb un format molt diferent, amb material poètic tan dels dos artistes, com Rabelais, Vinyoli o Salvador Renobell, per posar alguns exemples.

Inscripció gratuïta obligatòria: aquí (aforament limitat)