Aula Brecht, amb Òscar Intente
Dg, 10 de març a Auditori Viader a les 19:00 h.

Espectacle poètic

Òscar Intente (actor) i Carles Grau (direcció i dramatúrgia)

El dramaturg Carles Grau ens apropa a l’obra de Bertolt Brecht en una proposta que mescla una quinzena de textos breus de poesia, prosa i teatre amb contingut antigomàtic i de crítica social. Brecht va ser un dels dramaturgs i poetes alemanys més influents del segle XX. L’obra critica la situació política que es vivia a l’Alemanya de la primera meitat del segle XX i evidencia la desesperança que l’autor vivia en aquell moment. Els textos es basen en la traducció de l’alemany al català de Feliu Formosa.

Entrada gratuïta aquí (aforament limitat)