"Sons bruts" de Carles Rabassa
Ds, 09 de març a Auditori Viader a les 19:00 h.

Carles Rabassa (veu) i Ramon Juan Sitjar (guitarra)

Carles Rabassa ens presentarà alguns dels poemes que formen part del llibre Sons bruts, pel qual va rebre el Premi Carles Riba de Poesia la passada nit de Santa Llúcia, descrit pel propi autor com “un combat entre l’amor i la mort”. Els 68 sonets que formen el llibre, escrits entre 2003 i 2018, sorgeixen arran d’una ruptura amorosa. Rabassa engega la formulació de sentiments, mirades i exhalacions de l’esperit amb els poemes, que es repeteixen i s’amplien com una obsessió, un mirall esquerdat, una reiteració, un autoretrat que muda.

Carles Rabassa és poeta català nascut a Mallorca. Ha publicat Requiescat in pace (1998) juntament amb Pere Perelló; el volum Poezies (2001), amb l’heterònim Bartomeu Matagalhs; Poema B (2006); Els joves i les vídues (2006), obra guanyadora amb el Premi Ausiàs March de Poesia i Pluja de foc (2016). La darrera obra publicada és la novel·la Eren ells, que li valgué el Premi Ciutat de Tarragona Pin i Soler de novel·la i el Premi Ciutat de Barcelona de literatura catalana. El 14 de desembre de 2018 va rebre el Premi Carles Riba de poesia per l’obra Sons bruts.

ENTRADA: lliure (aforament limitat)