Presentació del llibre "El fill de l'italià", de Rafel Nadal
Dv, 15 de març a Aula Magna a les 19:30 h.

El fill de l’italià  ha sigut guardonada amb el 39è Premi de les Lletres Catalanes Ramon Llull. La novel·la, basada en fets reals, explica l’estada d’un miler de mariners a Caldes de Malavella el 1944, acollits després d’un periple pel Mediterrani.

Rafel Nadal, és periodista i escriptor. La seva primera novel·la Quan érem feliços va guanyar el Premi Josep Pla de narrativa i el 2013 el Premi Joaquim Amat-Piniella. El 2013 va publicar el llibre Quan en dèiem xampany, Premi Anglada 2014, el segueixen La maledicció dels Palmisano (2015) i la Senyora Stendhal (2017).

L'acte el presentaran Josep Cuní i Quim Español.

ORGANITZA: Llibreria 22 i Editorial columna