La mort i la paraula, conversa entre Josep M. Fulquet i Carles Camps Mundó
Dm, 12 de març a Aula A a les 19:30 h.

L’amistat literària entre Carles Camps Mundó (Premi Carles Riba 2009, Premi Octubre 2017) i Josep M. Fulquet (Premi Miquel de Palol 2016, Premi Carles Riba 2017) ve de l’època de joventut al barri barceloní de Sarrià, quan tots dos feien les seves primeres provatures poètiques, sota la ben primicera influència de J. V. Foix. Una amistat literària que amb els anys ha esdevingut una autèntica “complicitat poètica”, marcada pels grans temes ontològics que aborda la poesia intel·lectualment més ambiciosa. No és estrany, doncs, que, amb motiu de l’aparició de La mort i la paraula. Obra poètica (1988-2018) de Carles Camps Mundó, sigui Josep M. Fulquet qui la presenti ara a Girona, on l’obra ha sigut publicada per Llibres del Segle.