Projecció del documental "Entre quatre parets: història, memòria i vivències de l'Hospici de Girona (1769-1960)", de Céline Mutos
Dll, 18 de març a Aula Magna a les 18:00 h.

El documental és el reflex de la vida a l'hospici a través dels testimoniatges d'aquells que hi han viscut, entre els quals l'artista Domènec Fita. És un document intimista i emotiu on cada protagonista ha compartit la seva vivència.

L'acte s'emmarca dins la programació de l'Ajuntament de Girona amb motiu del Dia Internacional de les dones.

ORGANITZA: Ajuntament de Girona