Concert en família "Rebufa quin vent"
Dj, 21 de novembre a Auditori Viader a les 18:00 h.

Sara Parés (fagot), Xavier Molina (tuba), David Canet (trompa) i Blanca Puig (oboè).

En aquest espectacle coneixerem la tuba, la trompa, l’oboè i el fagot. Instruments de vent considerats minoritaris però no menys atractius de la mà dels professors del Conservatori de Música de Girona. Es farà una breu presentació i un taller posterior en què els més petits podran veure de prop, i si també ho volen, fer sonar aquests curiosos i voluminosos instruments de l’orquestra.

A partir de 5 anys

Inscripció gratuïta obligatòria aquí