Taller-demostració "Despertant instruments adormits a Girona" amb Antoni Madueño
Aula B a les 10:00 els dies 21, 27, 28 de febrer
Aula B a les 10:00 els dies 05, 06, 12, 13, 19, 20 de març

En el marc de l'exposició, tindrà lloc un taller-demostració, obert al públic, en el qual es construirà una còpia de l’instrument de corda medieval que apareix al Beat de Girona, conservat al Museu de la Catedral. El taller s’acompanya  de la interpretació en directe amb aquests instruments.

Dates: 20, 21, 27 i 28 de febrer i 5, 6, 12, 13 i 19 de març

Horari: de 10.00 a 14.00 h i de 16.30 a 19.30 h.

Disseny i realització: Antoni Manueño Ranchal. Temps de Joglars

Organitza: Casa de Cultura de Girona

Col·labora: Museu de la Catedral de Girona, Museu d'Arqueologia de Catalunya-Girona, Creative Europe i Candidatura Mundial de la UNESCO Portalada de Ripoll