Visites guiades a l'exposició "Valentí Fargnoli. El paisatge revelat"
Sales d'exposicions - PB a les 19:00 els dies 25 d'abril
Sales d'exposicions - PB a les 19:00 els dies 02, 09, 16, 23 de maig

En motiu de l'exposició sobre Valentí Fargnoli (1885-1944), un dels fotògrafs més importants de la primera meitat del segle XX, s'han programat visites guiades per tal de conèixer el personatge i el valuós fons fotogràfic que conserva El Centre de la Imatge, INSPAI, datat entre 1910 i 1944, i format per 834 imatges negatives de vidre originals.

El fotògraf ambulant, va recórrer durant dècades pobles i paisatges de les comarques gironines i la seva obra descriu l'arquitectura, els paisatges, les famílies i la vida quotidiana.

Les visites es faran els dijous 25 d'abril, 2, 9, 16 i 23 de maig. Cal inscripció prèvia aquí.

HORA: 19 h

DIES: Dijous 25 d'abril, 2, 9, 16 i 23 de maig

LLOC: Sala d'exposicions (planta baixa)

ORGANITZA: INSPAI, Centre de la imatge de la Diputació de Girona