Concert "El tango i altres històries d'amor", amb Jesús Lira (violí) i Joan Sadurní (piano)
Dc, 15 de maig a Auditori Viader a les 20:00 h.

La “Història del tango”, “Porgy & Bess” i “West Side Story,” tres obres i tres compositors molt influents en l’esdevenir de la música de concert al continent americà. Astor Piazzolla, en quatre quadres musicals ens descriu l'evolució del tango, des de la seva forma més picaresca fins al tango d'avui, tal i com ell mateix el va concebre. George Gershwin, en la seva òpera “Porgy & Bess”, ens explica la història d'en Porgy un invàlid afroamericà que intenta ajudar a la Bess a sortir de les seves males companyies. L'obra està farcida de temes molt interpretats tant per cantants com per instrumentistes. En el centenari del naixement de Leonard Bernstein, el recordem en una adaptació als temps actuals, on ens narra la incombustible història d'amor shakespeariana de “Romeu i Julieta”, encarnats pel Toni i la Maria als suburbis de Nova York.