Despertant instruments adormits a Girona
Dv, 22 de gener a Auditori Viader a les 20:00 h.

Antoni Madueño i l'Incantari (Arturo Palomares, Lucia Samitier i Ana Cerezo).

Tradicional

El concert forma part de la iniciativa del projecte europeu Awakening European Sleeping Instruments per a la difusió dels instruments i de les músiques creades al voltant de la Portalada del monestir de Santa Maria de Ripoll durant l'Edat Mitjana. Als inicis del 2020 el projecte va arribar a Girona i es van mostrar instruments d’elements arquitectònics de la ciutat, com els que es poden trobar a Sant Pere de Galligants o a la catedral de Girona. El projecte que incloïa una exposició tallers, visites guiades, un taller de construcció d’instruments i música en directe va quedar aturat per la pandèmia.

Aquest concert és la clausura d'aquest projecte: a partir del treball fet al taller de construcció d’instruments i de la recerca musicològica als arxius, un grup d’intèrprets que formen part del projecte europeu Awakening European Sleeping Instruments i que estan especialitzats en instruments i repertoris de l’època medieval oferiran una mostra dels instruments i les músiques de la Girona d’aquell temps.

«Despertant instruments adormits» està coordinat per l’artista, musicòleg i intèrpret especialitzat en el repertori trobadoresc i a l'organologia medieval, Toni Madueño, que també construeix els instruments de corda que utilitza als seus concerts.

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a dijous de 9.30 a 17.30 h.
  • Només s'acceptaran pagaments amb targeta.
  • No es retorna l'import de l'entrada.

La Casa de Cultura es reserva el dret de modificar els aformaents en el cas que hi hagin noves restriccions en relació als aforaments dels espais culturals imposades per autoritats sanitares.

Per accedir al recinte és obligatòri l'ús de la mascareta i guardar la distància de seguretat.

*Les entrades comprades pel 20 de març (la data prèvia a l’ajornament) seran vàlides pel 22 de gener de 2021 sense haver de fer cap canvi ni gestió. En el cas de no poder assistir a la nova data es retorna l’import enviant un correu a info@casadecultura.org.