Presentació del llibre de la col·lecció Josep Pla "Camí de ronda" de Jordi Arbonès
Dj, 13 de juny a Aula B a les 19:00 h.

Presentació del llibre “Camí de ronda” de Jordi Arbonès amb Lluís Muntada, escriptor, i Joan-Lluís Lluís, director de la col·lecció “Josep Pla” de la Diputació de Girona.

L'actor Ferran Frauca, llegirà uns fragments del llibre.

"Camí de ronda" és un recorregut personal, vital, que oscil·la entre hiperactivitat i contemplació, entre la temptació permanent de l'aventura i el gust per fruir del moment i recordar-lo.