Concert “Suggeriments i llenguatges musicals”, amb Vivaldi Guitar Trio
Dj, 11 de juliol a Auditori Viader a les 20:00 h.

Aquesta formació va néixer l’any 1992 al Conservatori Antonio Vivladi d’Alsessandria (Itàlia) amb l’objectiu de centrar-se en la interpretació de peces per a guitarra dels segles XIX i XX, així com l’ús de transcripcions de cançons del barroc fins a la música contemporània.

En aquesta ocasió proposen un repertori que combina clàssics de la guitarra amb conegudes peces d’Isaac Albéniz escrites originalment per a piano.

El trio ha actuat en nombrosos festivals i cicle d'Itàlia, Alemanya, Polònia, Eslovència, França, Noruega, Suïssa. I en diverses institucions musicals d'arreu d'Europa.

Antonio Vivaldi (1678-1774)

Concerto in re maggiore RV 93

Allegro giusto, Largo, Allegro    (trascr. VGT)

Luigi Boccherini (1743-1805)