«Tot és cervell... i més en el segle de la neurociència», amb Fernando de Castro
Dc, 13 de novembre a Aula Magna a les 19:30 h.

Però, de veritat tot és cervell? Sí: et despertes, et lleves, penses, et concentres, feineges, odies, et mous, descanses, et tornes a adormir... gràcies al cervell. La realitat exterior no és tal: és com tu creus que és. El segle XXI és el segle de la neurociència: el cervell ha generat el projecte genoma humà, després del transcriptoma humà, el veritable repte obert ara és el del connectoma humà, que és 100% cervell.

Fernando de Castro és llicenciat en medicina i cirurgia per la Universitat Complutense de Madrid i doctor per la Universitat d'Alacant. Professor en programes de doctorat i màsters en diverses universitats, entre elles, la Complutense de Madrid i la Universitat de Barcelona. En l'actualitat, és membre del Consell Mèdic Assessor de l'Associació Espanyola d'Esclerosi Múltiple, del Comitè d'Història de la Societat Espanyola de Neurociències i membre fundador de la International Cajal Legacy Group-CLG.

ORGANITZA: Casa de Cultura de Girona

DIRECCIÓ: Juan Jesús Aznar