Jules Verne, de la història a la ciència-ficció
Dm, 14 de gener a Aula A a les 19:30 h.

Jules Verne (1828–1905) va ser un escriptor, poeta i dramaturg francès conegut per les seves novel·les d’aventures i per la influència que va tenir en el gènere literari de la ciència-ficció.

Va escriure novel·les científiques en les quals es narraven aventures basades en invents i avenços científics i tècnics i grans descobriments geogràfics. Se l’ha considerat un autor visionari per les anticipacions d’alguns invents del segle XX.

Entre les seves obres més conegudes destaquen: Viatge al centre de la Terra, Els fills del capità Grant, Vint mil llegües de viatge submarí, De la Terra a la Lluna, La volta al món en vuitanta dies, etc.

ORGANITZA: Casa de Cultura de Girona

INSCRIPCIÓ: gratuïta (aqui)