Inauguració de l'exposició "InScènic"
Dm, 02 de juliol a Altres espais a les 19:00 h.

El projecte InScènic neix amb la voluntat de donar valor als estudis artístics de l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot i crear unes sinèrgies educatives interdisciplinàries que permetin als alumnes tenir un discurs artístic propi i uns coneixements pràctics i professionals.

InScènic consisteix en realitzar una posada en escena, d’un banquet inspirat en una imatge cinematogràfica, amb l’objectiu de donar protagonisme a un dels productes del segell Girona Excel·lent.

Els cicles artístics que hi participen són: CFAS Il·lustració, CFAS Fotografia, CFAS Motlles i Reproduccions Escultòriques i CFAS d’Escultura Aplicada a l’Espectacle.

LLOC: Sala d'exposicions (primera planta)

INAUGURACIÓ: 2 de juliol a les 19h

ORGANITZA: Escola d'Art i Superior de Disseny d'Olot