Concert "The Carulli i els clàssics", amb The early guitar duo
Dv, 06 de setembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

The Early Guitar Duo va néixer a partir de la trobada de dos músics, Romolo Calandruccio i Antonio Aprile, dedicats durant vint anys exclusivament a l'estudi i execució del repertori de guitarres del segle XIX sobre instruments originals. Les seves actuacions es deriven d’una investigació exhaustiva de la pràctica del rendiment de l’època i dels autors individuals, a través de les fonts originals del moment. El seu interès es centra especialment en el repertori de guitarristes compositors entre finals del segle XVIII i mitjans del segle XIX que van establir els fonaments del guitarrisme "modern".

El programa es basa en un dels guitarristes més revolucionaris i famosos del segle XIX, Ferdinando Carulli. Malgrat la fama aconseguida en el seu temps i les gairebé 500 obres compostes, Carulli es recorda avui principalment per a treballs educatius, mentre que el repertori per a guitarra solista i el de música de cambra amb guitarra, que recordem, es poc habitual en concert.

Programa:

FERDINANDO CARULLI (Napols 1770 – Paris 1841)

Duettino N. 1

Cavatine de Rosine - Andante
Cavatine de Tancrède - Moderato
Introduction du Barbier - Allegretto

ENTRADES: 8 € (anticipades) / 10 € (taquilla)

ORGANITZA: Festival de Guitarra Girona - Costa Brava

COL·LABORA: Casa de Cultura de Girona