"El lloc del símbol. Darrera la natura de les coses" amb Marc Padrosa
Dj, 14 de novembre a Aula B a les 19:00 h.

Tota obra d’art guarda per a nosaltres un secret manifest. Amb el cicle Confins, iniciarem un viatge de descoberta per desvetllar quins són alguns d’aquests misteris i com han perdurat al llarg del temps; però quin és el temps que ens revela l’artista? És perenne el seu llenguatge? Profà o sagrat? El món que ens envolta és ple dels seus codis, xifrats, naturals, simbòlics, abstractes. Cercarem a través de la “imatge revelar-ne les claus.

ORGANITZA: Casa de Cultura de Girona

INSCRIPCIÓ: gratuïta (aquí)