Jordi Molina i Joan Díaz
Dg, 08 de desembre a Auditori Viader a les 19:00 h.

MÚSICA D'ARREL

Jordi Molina (tenora) i Joan Díaz (piano)

Aquest any es commemora el vintè aniversari de la publicació de Mosaic (tenora i piano), del blanenc Jordi Molina. Aquest treball destaca pel fet d’introduir la tenora a la música de cambra i alternativa i ha donat peu a una carrera que el músic ha experimentat amb diferents estils i instruments. Jordi Molina, considerat un dels revolucionaris de la tenora del segle XXI, sense deixar mai de banda la tradició de la cobla, ha treballat amb diferents formacions. En aquest concert, juntament amb el pianista Joan Díaz, presenta versions de temes catalans que tenen previst enregistrar en un disc que veurà la llum aquest 2019.

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades aquí i a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a dijous de 9.30 a 17.30 h.
  • A l'Auditori Josep Viader abans de l'inici del concert, si no s'han exhaurit.