Les santes nits, amb Theatrum Mundi
Dv, 30 d'agost a Auditori Viader a les 12:00 h.

Espectacle per adults

SINOPSI

Plató va afirmar a través del tòpic literari theatrum mundi que aquest món era com una obra de teatre: un escenari on actors i actrius entren, representen un paper i tornen a sortir-ne. Un paper que pot causar impacte o ser completament irrellevant. Tots tenen una història a dins, una història que surten a representar i amb la qual esperen colpir el públic i passar més estona davant dels focus, a l’escenari, malgrat ser conscients que, algun dia, n’hauran de sortir. Tots lluiten per expressar la seva història, per fer-se sentir. I jo soc aquí precisament per a això.

BREU HISTÒRIA DEL GRUP

Theatrum Mundi va néixer l’any 2018 gràcies a Martí Rodríguez i Àlex Castro. El grup es va constituir per representar la seva primera obra, Les santes nits, amb l’objectiu de visibilitzar problemàtiques actuals i properes. La companyia pretén fer crítica i denúncia social per mitjà dels seus projectes teatrals.

Durada: 35 min
Idioma: català