Lectura poètica bilingüe, amb Sol Solet
Dc, 28 d'agost a Auditori Viader a les 12:00 h.

SINOPSI

Un recull de poemes dramatitzats de grans poetes catalans i espanyols, i d’altres que encara no s’han descobert: Joan Brau, Encarna Jiménez, Joan Maragall, Joan Brossa, Federico García Lorca, Josep Vicens Foix, Antonio Machado, Josep Maria de Sagarra, Eusebio Blasco, Apel·les Mestres, Miquel Martí i Pol, Ramón de Campoamor, Rubén Darío, Àngel Guimerà, Tomás de Iriarte, Joana Raspall, Joan F. Murillo, Joan Salvat-Papasseit, Gustavo Adolfo Bécquer, José Agustín Goytisolo, Elisabet Ortega, Jacint Verdaguer i José de Espronceda.

BREU HISTÒRIA DEL GRUP

Sol Solet és un grup de teatre amateur de Campdevànol, fundat el 1983. Ha participat en diferents mostres de teatre per a infants i per a adults a les comarques gironines i barcelonines, i també en edicions anteriors del FITAG.

Durada: 45 minuts

Gènere: lectura poètica