Yes the dream, amb Yes the Music!
Dm, 27 d'agost a Pati a les 22:00 h.

SINOPSI

Han passat uns quants anys des que Yes The Music! va dissoldre el grup i va deixar enrere els escenaris i els viatges de poble en poble amb la furgo. La Mireia, la Bruna, en Marc, l’Arnau i en Pep es reuneixen per fer neteja del local on encara guarden tot el que van acumular durant anys de concerts. Caixes i més caixes, plenes de pols, que guarden a dins seu la història d’un temps passat. En obrir caixes, el record dels bons moments viscuts aflora i omple d’enyorança alguns dels excomponents, que tenen el desig de tornar a viure aquells moments que els van fer tan feliços. La Mireia proposa refer el grup i fer un musical amb cançons de Disney. Només hi ha un problema: no són prou gent i, per fer-ho possible, s’haurà de fer un càsting. No saben què els espera!

BREU HISTÒRIA DEL GRUP

El grup vocal Yes The Music! va néixer l’any 2012 a la Bisbal d’Empordà. Van guanyar un concurs de nadales, van cantar en directe al programa Fricandó matiner de RAC 105, van actuar a la Fàbrica Estrella Damm pels Premis Llibreter 2014, van organitzar la presentació del llibre Amb veu pròpia, de la cantant Nina, van actuar al festival A Cappella, van aparèixer a totes les televisions locals de Catalunya amb el concert Yes The Celebration! pel seu cinquè aniversari i van col·laborar amb cantants com Miquel Abras o Joan Rovira. Tan sols en tres anys van superar els 100 concerts per terres catalanes. Amb aquest nou projecte els Yes The Music! fan un pas endavant i surten de la zona de confort, per oferir una proposta ben diferent de la que ens tenen acostumats. Ara ofereixen un musical sota la direcció de Grau Matas i Cristina Matas, de la companyia La Palpuda.

ENTRADA: 5 €

ORGANITZA: FITAG